Cheat day: Cheesecake

To cheesecake αποτελεί ένα Αμερικάνικο, ιδιαίτερα αγαπημένο γλυκό. Ειδικά το καλοκαίρι, η δροσερή και γλυκόξινη γεύση του το κάνει ακόμα πιο ακαταμάχητο. Ωστόσο, όπως τα περισσότερα γλυκά έτσι και το cheesecake έχει αρκετές θερμίδες που συχνά προβληματίζουν τους θαυμαστές του. Ας δούμε όμως τι άλλο έχει να μας προσφέρει, και αν τελικά μπορούμε να το εντάξουμε στη διατροφή μας:

  • Κρέμα: η κρέμα του cheesecake είναι πλούσια σε ασβέστιο και πρωτεΐνες χάρις το γάλα/κρέμα γάλακτος και το τυρί κρέμα που περιέχει. Παράλληλα, περιέχει βιταμίνες Α, Β12, ριβοφλαβίνη, καθώς και φώσφορο.
  • Μπισκότα digestive: αν και τα συγκεκριμένα μπισκότα δεν είναι τόσο «υγιεινά» όσο θέλουν να τα προβάλλουν οι εταιρίες τροφίμων, έχουν ορισμένα θρεπτικά συστατικά όπως περισσότερες φυτικές ίνες και βιταμίνες του συμπλέγματος Β σε σχέση με άλλα μπισκότα.
  • Μαρμελάδα: η μαρμελάδα του cheesecake συνήθως προέρχεται από κόκκινα φρούτα όπως οι φράουλες, τα βύσσινα και τα μούρα. Τα φρούτα αυτά περιέχουν πολυφαινόλες, επομένως με την κατανάλωση τους «κερδίζουμε» έστω και μικρή ποσότητα από τα πολύτιμα αυτά αντιοξειδωτικά.

Επομένως παρόλο που το cheesecake σίγουρα είναι πλούσιο σε θερμίδες, λιπαρά και ζάχαρη, έχει και αυτό κάτι να μας προσφέρει και μπορεί να ενταχθεί στη διατροφή μας, αρκεί να τηρούμε μια λογική συχνότητα στην κατανάλωση του.

 

Πιρουνάκια: 3.5/5

 

Μαρία Κολοτούρου

Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc