Πρωινό για ενέργεια όλη μέρα

Το πρωινό «σπάει» τη βραδινή νηστεία επομένως η κατάλληλη επιλογή τροφίμων μπορεί να μας γεμίσει ενέργεια όλη μέρα. Παρακάτω θα βρείτε μερικές ιδέες για γευστικά πρωινά που θα σας χορτάσουν και θα σας δώσουν ενέργεια:

  • Βρώμη με γάλα, ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα: ζεστάνετε λίγο γάλα χαμηλών λιπαρών, προσθέστε βρώμη (κουάκερ), τριμμένους ξηρούς καρπούς (κατά προτίμηση άψητους και ανάλατους) και αποξηραμένα φρούτα (κράνμπερις, σταφίδες, βερίκοκα κλπ) και έχετε ένα πρωινό με τρόφιμα από όλες σχεδόν τις ομάδες, πλούσιο σε σύνθετους υδατάνθρακες, πρωτεΐνη, φυτικές ίνες και ποικιλία βιταμινών και ιχνοστοιχείων.
  • Αυγό βραστό, ψωμί ολικής άλεσης και φυσικός χυμός πορτοκάλι: άλλος ένας συνδυασμός που τα έχει όλα. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα αγαπημένο πρωινό για όσους αγαπούν τις αλμυρές γεύσεις και τα…αυγά! Επίσης είναι πολύ χορταστικό.
  • Γάλα χαμηλών λιπαρών, ψωμί ολικής άλεσης, ταχίνι και μέλι: για εκείνους που προτιμούν να ξεκινούν την ημέρα τους «γλυκά» η παραπάνω πρόταση αποτελεί την ιδανική επιλογή καθώς παρότι ιδιαίτερα εύγεστη, είναι γεμάτη με θρεπτικά συστατικά που οπλίζουν τον οργανισμό με ενέργεια για την ημέρα.
  • Αν πάλι τρώτε πρωινό «στο πόδι», μπορείτε να επιλέξετε είτε ένα τοστ με ένα φυσικό χυμό, ή ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης με λίγο τυρί ή γάλα.

Σε κάθε περίπτωση μην κάνετε το λάθος και ξεκινήσετε την ημέρα σας νηστικοί. Ακόμα και κάτι απλό είναι καλύτερο από το τίποτα!

 

Καλή σας ημέρα!

 

Μαρία Κολοτούρου

Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc