Πρωτοχρονιάτικο hangover: Αντιμετώπιση

Μήπως η Πρωτοχρονιά σας βρήκε με πονοκέφαλο από το αλκοόλ που καταναλώσατε στο γιορτινό τραπέζι; Σας έχουμε μερικές ιδέες που θα σας βοηθήσουν να το αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά:

  • Ενυδατωθείτε: ακόμα και το στομάχι σας ενοχλεί, ίσως το σημαντικότερο που μπορείτε να κάνετε είναι να ενυδατώσετε τον οργανισμό σας. Φροντίζετε να πίνετε μικρή ποσότητα υγρών ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Για να δώσετε γεύση στο νερό μπορείτε να προσθέσετε λίγο λεμόνι ή να καταναλώσετε κάποιο τσάι χωρίς καφεΐνη.
  • Αποφύγετε την καφεΐνη: παρόλο που συχνά ακούγεται πως ο καφές βοηθά, στην πραγματικότητα επιτείνει τα συμπτώματα του hangover, οπότε αποφύγετε τον.
  • Φάτε πρωινό: επιλέξτε ένα εύπεπτο πρωινό όπως ψωμί με μαργαρίνη και μέλι, τοστ με τυρί ή κουλούρι Θεσσαλονίκης για να δώσετε ενέργεια στον οργανισμό σας.
  • Καταναλώστε μικρά και συχνά γεύματα δίνοντας έμφαση σε φρούτα και λαχανικά που θα σας ενυδατώσουν και θα σας δώσουν ενέργεια και βιταμίνες.
  • Μια ελαφριά σούπα με λαχανικά και λίγο ζυμαρικό ή πατάτα για μεσημεριανό και ο χυμός φρούτων στα ενδιάμεσα δρα σε πολλούς βοηθητικά – ωστόσο ακούστε το σώμα σας και αποφύγετε τα αν δε σας «δελεάζουν».
  • Ξεκουραστείτε και αποφύγετε τα παυσίπονα. Το hangover κατά κανόνα απλώς περνά με την ώρα, οπότε κάντε υπομονή και εφαρμόστε τις παραπάνω οδηγίες ώστε να ανακουφιστείτε κατά το δυνατόν από τα δυσάρεστα συμπτώματα.

Καλή χρονιά!

 

Μαρία Κολοτούρου

Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc