Χάστε εύκολα, γρήγορα και υγιεινά βάρος με το Kcaligram 5:2

Τελικά υπάρχει κάποιο διατροφικό συμπλήρωμα που να με κάνει να μην πεινάω και ταυτόχρονα να είναι ασφαλές?

 

Η ερώτηση αυτή, αργά ή γρήγορα, έρχεται στο μυαλό όλων όσων προσπαθούν να χάσουν, λίγα ή πολλά κιλά. Σίγουρα είναι η συχνότερη ερώτηση στον επιστήμονα διαιτολόγο, είτε στα πλαίσια αστεϊσμού ή και απόλυτα σοβαρά. Η γλυκομαννάνη, ως διατροφικό συμπλήρωμα έρχεται να καλύψει αυτό το κενό. Ουσιαστικά είναι μια αδιάλυτη φυτική ίνα, προερχόμενη από φυτικά, φυσικά προϊόντα, η οποία συνοδευτικά με δυο ποτήρια νερό μια ώρα προ γεύματος προσφέρει αίσθημα κορεσμού και μειώνει την όρεξη. Η γλυκομαννάνη, απορροφά το νερό και φουσκώνει, «γεμίζοντας» ουσιαστικά το στομάχι μας. Όταν έρθει η ώρα του φαγητού λοιπόν, είμαστε ήδη κατά ένα ποσοστό πλήρεις, επομένως οδηγούμαστε ασυνείδητα στην κατανάλωση λιγότερης τροφής και επομένως λιγότερων θερμίδων. Με απόλυτη ασφάλεια και καμία αντένδειξη για τον υγιή πληθυσμό, διαπερνά το γαστρεντερικό και αποβάλλεται χωρίς καμία ενόχληση. Η γλυκομαννάνη, είναι από τις πολύ λίγες πιστοποιημένες ουσίες από τη Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων (EFSA) με κατοχυρωμένο ισχυρισμό υγείας για απώλεια βάρους (με χρήση 3γρ ημερησίως) και μείωση της χοληστερίνης (με χρήση 4γρ ημερησίως).

Υπάρχουν δυο τρόποι για να μπορέσετε να βοηθήσετε τον οργανισμό σας με συμπλήρωμα γλυκομαννάνης. Καταρχήν σε συνδυασμό με τη πολύ δημοφιλή μέθοδο διατροφής 5:2, όπου 5 ημέρες την εβδομάδα τηρείται ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο 2000 περίπου θερμίδων για τις γυναίκες και 2600 θερμίδων για τους άνδρες ενώ μόλις τις 2 ημέρες της εβδομάδας περιορίζουμε την διατροφή μας. Το αρνητικό ισοζύγιο θερμίδων προκύπτει από τις δυο ημέρες αυστηρής δίαιτας, 500 θερμίδες για τις γυναίκες και 600 θερμίδες για τους άνδρες. Τις συγκεκριμένες 2 ημέρες λαμβάνεται το διατροφικό συμπλήρωμα γλυκομαννάνης, ώστε να καταπολεμηθεί το αίσθημα πείνας που σίγουρα κυριαρχεί μια ημέρα με μικρή πρόσληψη τροφής. Η διακοπτόμενη αυστηρή δίαιτα (interminent fasting), όπως περιγράφεται επιστημονικά η συγκεκριμένη μέθοδος, σύμφωνα με έρευνες προσφέρει εκτός από την απώλεια βάρους και όλα τα οφέλη που επιτυγχάνονται με τη μείωση κιλών όπως μείωση της χοληστερόλης, ευγλυκαιμία σακχάρου, μείωση τριγλυκεριδίων αίματος και γενικότερα στοιχεία ρίσκου για παθήσεις όπως καρδιαγγειακά, διαβήτη και καρκίνο. Το σημαντικότερο όλων όμως είναι ότι είναι ιδανική μέθοδος για όσους λόγω καθημερινότητας και υποχρεώσεων δεν μπορούν να ακολουθήσουν τις απαιτήσεις μιας κλασσικής δίαιτας καθώς με τη μέθοδο αυτή μόνο 2 ημέρες την εβδομάδα, που μπορούν να μην είναι διαδοχικές, περιορίζουν τη διατροφή τους. Το καλοκαίρι είναι μια ιδανική περίοδος εφαρμογής της συγκεκριμένης μεθόδου καθώς υπάρχουν πολλές γευστικές επιλογές τροφίμων χαμηλών θερμίδων που όμως προσφέρουν κορεσμό όπως τα φρούτα και τα λαχανικά ενώ η αυξημένη ζέστη μειώνει την όρεξη. Παράλληλα το καλοκαίρι ενδέχεται να αυξάνουν οι κοινωνικές μας υποχρεώσεις, με αποτέλεσμα να τρώμε συχνότερα «έξω» κάνοντας τις κλασσικές δίαιτες δύσκολα εφαρμόσιμες.

Εναλλακτικός τρόπος χρήσης είναι να ακολουθήσετε ένα εξατομικευμένο ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής καθημερινά και για όλη τη διάρκεια της εβδομάδας και να χρησιμοποιήσετε το διατροφικό συμπλήρωμα γλυκομαννάνης καθημερινά για να ελέγξετε την όρεξη σας. Σε αυτή την περίπτωση, λαμβάνετε το συμπλήρωμα γλυκομαννάνης καθημερινά.

Το συμπλήρωμα γλυκομαννάνης μπορεί να ληφθεί όσο χρόνο χρειάζεται για να φτάσουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα, αρκεί να ακολουθούνται οι οδηγίες χρήσης που αναγράφονται στα πιστοποιημένα φαρμακευτικά προϊόντα.

 

 

Παράδειγμα μενού 500 θερμίδων (γυναίκες)

Πρωινό Μια αραβική πίτα ολικής άλεσης (Light spread τυριού με λίγη ρίγανη τριμμένη, δυο φέτες ντομάτα, ένα φύλλο μαρούλι)

Κυρίως γεύμα

Κοτόπουλο στήθος φιλέτο σχάρας ( 120 γρ) ή ψαρονέφρι χοιρινό (100γρ) ( μπορείτε να προσθέσετε μπαχαρικά με προσοχή) και  πράσινη σαλάτα σπανάκι, ρόκα ή μαρούλι , λάχανο , σγουρό λάχανο με δυο κουταλιές της σούπας καλαμπόκι με ένα κουταλάκι του γλυκού ελαιόλαδο και μια κουταλιά της σούπας ξύδι balsamico

Ενδιάμεσο ή βραδινό καρότο, αγγούρι κομμένο και ένα μήλο με λίγη κανέλλα

Παράδειγμα μενού 600 θερμίδων (άντρες)

Πρωινό

Ένα φλιτζάνι ημίπαχο γάλα και ένα και μισό φλιτζάνι δημητριακά ολικής άλεσης

Κυρίως γεύμα

Ψάρι σολωμό ( 100γρ)  με δυο κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο άφθονη σαλάτα νωπό μαρούλι, λάχανο, σπανάκι, ρόκα, σγουρό λάχανο, ραντίτσιο και λίγο λεμόνι ή χόρτα βλίτα με δυο μικρά παντζάρια με ελάχιστο ελαιόλαδο και λεμόνι.

Ενδιάμεσο ή βραδινό

Ένα μπολ πεπόνι ( μια φέτα)

 

Θεόδωρος Κουτράκος, Προϊστάμενος τμήματος διατροφής Ιατρικού Ομίλου Αθηνών